Režim dne je volný a natolik flexibilní, aby umožňoval přizpůsobit organizaci denních činností potřebám dětí a aktuální situaci. V průběhu celého dne mají děti dostatek volného pohybu a jsou respektovány individuální potřeby pobytu jednotlivce.
6.00 - 6.30 |
Zahájení provozu MŠ, scházení se dětí ve 4.třídě |
6.30 – 8.00 |
Děti přecházejí se svými učitelkami do svých tříd, scházení se dětí ve svých třídách, spontánní zájmové aktivity dle volby dětí, samostatné činnost, individuální práce s jednotlivými dětmi ( dle potřeby dítěte). Po dohodě s rodiči je umožněn nástup do MŠ později. |
8.00 - 8.30 |
Komunikativní kruh - rozhovory s dětmi, uvedení integrovaných bloků Ranní cvičení – zdravotní cviky, rozvoj motoriky, pohybové hry |
8.30 – 9.00 |
Osobní hygiena, dopolední svačinka |
9.00 - 9.30 |
Hlavní vzdělávací činnost - řízené skupinové i frontální činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí podle ŠVP |
9.30 -11.30 |
Osobní hygiena, příprava na pobyt venku Pobyt dětí venku, při kterém probíhají řízené i volné činnosti a aktivity zaměřené na relaxaci, pohyb, výchovu a vzdělávání dětí s důrazem na pohybové aktivity, seznamování s přírodou, s přírodními jevy a s okolním světem, aktivity na školní zahradě. V případě nepříznivého počasí pokračují činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí ve třídách mateřské školy). |
11.30 -12.00 |
Hygiena, oběd a osobní hygiena dětí |
12.00 -14.00 |
Klidový režim - spánek a odpočinek dětí respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku |
14.00 -14.30 |
Osobní hygiena, odpolední svačinka |
14.30 -16.00 |
Volné činnosti a aktivity dětí zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí. V případě pěkného počasí mohou probíhat na zahradě mateřské školy. |
15,45 – 16.30 |
Rozcházení dětí ve 4. třídě, popřípadě venku na školní zahradě. Ukončení provozu MŠ |